مدیر تیم پشتیبانی و ارتباط با مشتری - کارشناس ارتباط با سازمان های مرتبط با فعالیت شرکت تخصص های مورد نیاز : توانایی های مورد انتظار: • توانایی و سابقه مدیریت تیم های 5 نفره یا بیشتر • ارتباطات خوب، علاقه به برقراری تماس های تلفنی و مدیریت کال سنتر • داشتن حسن اخلاق و توانایی برقراری ارتباط با مشتری و کارمندان • تسلط کامل به نرم افزارهای Word و Excel • تسلط کامل به اینترنت و جستجوی اینترنتی • آشنا به امور اداری مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد جنسیت : مرد حداقل سابقه کار : 4سال محل استخدام : تهران شرایط : حداقل 4سال سابقه مفید و مرتبط- مدت زمان همکاری: تمام وقت- حقوق و مزایا: حداقل مطابق با وزارت کار (با توجه به سابقه کار) و بیمه
کارشناس اداری - کارشناس پشتیبانی و ارتباط با مشتری - کارشناس ارتباط با سازمان های مرتبط تخصص های مورد نیاز : توانایی های مورد انتظار: • ارتباطات خوب، علاقه به برقراری تماس های تلفنی • داشتن حسن اخلاق و توانایی برقراری ارتباط با مشتری • تسلط کامل به نرم افزارهای Word و Excel • آشنا به اینترنت و جستجوی اینترنتی • آشنا به امور اداری مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی جنسیت : زن حداکثر سن : 35 سال محل استخدام : تهران شرایط : حقوق و مزایا: حداقل مطابق با وزارت کار (با توجه به سابقه کار) و بیمه
نحوه پذیرش متقاضیان: الف- ارسال رزومه توسط متقاضی از طریق ایمیل jobs@rayanmehr.co.ir در رزومه ارسالی نوشتن موارد ذیل الزامی است: • مشخصات فردی و تاریخ دقیق تولد و محدوده منزل و تلفن تماس • سوابق کاری و توانایی ها و دوره های آموزشی • حقوق و مزایای مورد انتظار • سایر مواردی که ما را در تصمیم گیری بهتر یاری دهد.